Szybko,
łatwo i bezpiecznie bez koniczności wychodzenia z domu
Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii TuMieszkamy
zapewnia swoim klientom przystępną i łatwą w obsłudze platformę online,
dostępną zarówno na stronie internetowej jak i w formie aplikacji na
telefony z systemem Android i iOS. Dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcji mieszkańcy
mogą załatwić sprawy związane ze swoim mieszkaniem tj. wprowadzenie stanu liczników, sprawdzenie
rozliczeń czy też e-płatności w bezpieczny sposób zdalnie – z własnej kanapy,
bez konieczności wychodzenia z domu i stania w kolejkach. Znaczenie takich
rozwiązań szczególnie rośnie w przypadku sytuacji wyjątkowych gdy np. mieszkańcy
nie wychodzą za często z domu np. ze względu na chorobę, nie mają czasu udać
się do biura zarządcy lub w tak wyjątkowej sytuacji jak epidemia, z jaką obecnie
w Polsce mamy do czynienia w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na
terytorium naszego kraju.
„Strefa
Klienta to coś, co wyróżnia naszą firmę na tle innych podmiotów oferujących
usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Dzięki tej platformie
mieszkańcy i zarządcy mogą w jednym miejscu, sprawnie, szybko i – co ma w tej
chwili szczególne znaczenie – nie wychodząc z własnego domu załatwić wszystkie
ważne dla nich sprawy. Nasze rozwiązanie porządkuje też kwestie związane z
mieszkaniem – wszystkie informacje, uchwały, zgłoszenia, wnioski mamy w jednym
miejscu. To duże udogodnienie dla mieszkańców” – powiedział Tomas
Ramanauskas, Wiceprezes Zarządu TuMieszkamy.
Dostęp
do informacji 24 godziny na dobę
Samoobsługowa platforma Strefa Klienta umożliwia
także sprawny dostęp do informacji dotyczących lokalu, takich jak rozliczenia
mediów czy opłaty eksploatacyjne. Istotną funkcją jest możliwość sprawdzenia
salda i wysokości opłat dla danego mieszkania bądź lokalu. Warto również
podkreślić, że użytkownicy platformy mogą zapoznać się z ważnymi informacjami i
dokumentami, które dla ułatwienia zebrane są w jednym miejscu. Kluczową zaletą
Strefy Klienta jest opcja wiążącego głosowania nad uchwałami, dzięki któremu
mieszkańcy mogą zagłosować jednym kliknięciem – wystarczy skorzystać z
platformy.
„Dzięki
możliwości głosowania uchwał poprzez platformę mieszkańcy nie muszą brać
osobiście udziału w zebraniach wspólnoty. Ma to niemałe znaczenie zwłaszcza
teraz, kiedy ich zorganizowanie może być utrudnione w związku z pandemią. Ta funkcja
pozwala na zachowanie ciągłości działalności wspólnot” – dodał Tomas Ramanauskas.
Także w ramach
tego typu platform można publikować ogłoszenia zarówno od Zarządu wspólnoty
mieszkaniowej, jak też od zarządcy nieruchomości. Mieszkańcy pozostają na
bieżąco informowani o tym co dzieje się w nieruchomości.
Natychmiastowa pomoc w przypadku awarii
Istotna z punktu widzenia mieszkańca będzie z
pewnością również opcja zgłaszania awarii lub usterek – wystarczy zrobić
zdjęcie, dodać krótki opis czego dotyczy zgłoszenie i przesłać je poprzez platformę.
Resztą zajmą się już odpowiednie firmy, które zostaną automatycznie
powiadomione o zgłoszeniu. W tym miejscu również można śledzić status naprawy
awarii.
Nie
tylko dla mieszkańców
Platforma samoobsługowa Strefa Klienta to narzędzie
przydatne nie tylko dla mieszkańców. Z jej funkcji korzystają również zarządy
wspólnot mieszkaniowych. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym
członkowie zarządów mogą publikować ogłoszenia i uchwały, monitorować proces
głosowania uchwał przez właścicieli mieszkań, prowadzić rozrachunki z dostawcami
czy sprawdzać stan sald i opłat właścicieli. Co więcej, mogą też akceptować
faktury i śledzić faktury już zaakceptowane i opłacone bez potrzeby
przychodzenia do biura – bieżące informacje jak i historyczne dotyczące
finansów wspólnoty w jednym miejscu.
Komentarze
Prześlij komentarz