JAK NOWE TECHNOLOGIE W ZARZĄDZANIU NIERUCHOMOŚCIAMI GWARANTUJĄ MIESZKAŃCOM BEZPIECZEŃSTWO I CIĄGŁOŚĆ REALIZOWANYCH USŁUG?



W obecnej sytuacji stanu epidemii na terenie Polski korzystanie z nowych technologii, a przede wszystkim z narzędzi online, jest nie tylko wygodnym sposobem załatwiania codziennych spraw, ale także sposobem gwarantującym bezpieczeństwo oraz zdrowie.

20 marca 2020 r., w odpowiedzi na szybko rozwijającą się sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2, rząd wprowadził stan epidemii w całym kraju zawieszając zajęcia edukacyjne do Wielkanocy i wprowadzając bardziej surowe kary w przypadku złamania zasady kwarantanny. Następnie od dnia 25 marca rząd wprowadził stan kwarantanny na terenie całego kraju, jednocześnie znacznie ograniczając przemieszczenie się oraz dotyczących zgromadzeń – na chwilę obecną ograniczenia te obowiązują do 11 kwietnia. 

Od 16 marca 2020 r. mając na uwadze wskazania Ministerstwa Zdrowia, jak też zdrowie i życie pracowników oraz klientów, większość firm w Polsce przeszła na tryb pracy zdalnej. Również nasza firma TuMieszkamy umożliwiła pracownikom wykonywanie swoich obowiązków z domu. Oczywiście nasi zarządcy ciągle wykonują przeglądy i obchody nieruchomości, jednak wprowadziliśmy liczne środki bezpieczeństwa w naszej pracy. Pracownicy posiadają e-narzędzia, które umożliwiają monitorowanie budynku bez konieczności przychodzenia do biura. Równocześnie mieszkańcy mają dostęp do platformy, w której mogą na bieżąco mieć wgląd w informacje dotyczące ich nieruchomości czy opłacić rachunki za pomocą dosłownie kilku kliknięć.

Nowe rozwiązania od samego początku TuMieszkamy 

Od samego momentu powołania marki, czyli od początku roku 2018, TuMieszkamy postawiła sobie za cel zrewolucjonizowanie usługi zarządzania nieruchomościami w Polsce.  
Sukcesywnie, od prawie trzech lat, wdrażamy nowe rozwiązania i technologie po to, aby zapewnić komfort i efektywność obsługi klientów. Obecna sytuacja pokazała również, że ta droga jest nie tylko naturalnym krokiem w budowaniu pozycji lidera i innowatora w branży, ale również daje bezpieczeństwo mieszkańcom i ciągłość oferowanych usług. 

Infolinia Dział Obsługi Mieszkańców 24/7 

Pierwszym z narzędzi jakie wprowadziliśmy była infolinia – Dział Obsługi Mieszkańców – dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Żadna inna firma zarządzająca nieruchomościami nie oferowała takiego rozwiązania w tym czasie. Dzięki infolinii właściciele lokali, mogą nie tylko zapoznać się ze swoimi rozliczeniami, ale także uzyskać dostęp do samoobsługowej platformy online, Strefy Klienta, czyli kolejnego narzędzia stworzonego z myślą o naszych klientach – mieszkańcach i zarządach wspólnot mieszkaniowych. 

Strefa Klienta zawsze pod ręką

Strefa Klienta TuMieszkamy dostępna jest zarówno poprzez stronę internetową, jak też aplikację mobilną (dla telefonów z systemem Android i IOS ). Ta platforma samoobsługowa pozwala na dostęp do wszystkich kluczowych informacji z każdego miejsca i o każdej porze.  
Dzięki Strefie Klienta nasi mieszkańcy uzyskują wiele możliwości działania zdalnie w tym 
  • dostęp do informacji o stanie płatności
  • zgłaszanie awarii lub usterek
  • dostęp do ogłoszeń od administratora
  • wprowadzanie odczytów liczników
  • dokonywanie płatności online
  • dostęp do komunikatów od Zarządu Wspólnoty
  • głosowanie uchwał
  • podgląd korespondencji Wspólnoty   
Strefa Klienta to także wygodne narzędzie dla wspólnot mieszkaniowych, dla których pracujemy. Zarządy na bieżąco mogą: 
  • publikować uchwały 
  • śledzić wyniki głosowań nad uchwałami przez właścicieli lokali
  • prowadzić rozrachunki z dostawcami
  • sprawdzać stan rozrachunków z właścicielami lokali
  • publikować ogłoszenia dla mieszkańców
  • akceptować faktury
  • śledzić historię zaakceptowanych i opłaconych faktur
Już w zeszłym roku daliśmy możliwość głosowania nad uchwałami poprzez Strefę Klienta; natomiast w obliczu zagrożenia epidemicznego ta funkcjonalność okazała się bardzo przydatna dla zarządów wspólnot mieszkaniowych i mieszkańców. 

Kolejną zaletą Strefy Klienta jest możliwość płacenia rachunków za utrzymanie nieruchomości za pomocą zaledwie kilku kliknięć, bez wychodzenia z domu. Niedługo też wprowadzimy możliwość akceptowania faktur przez wyznaczone osoby z zarządów wspólnot. Bez potrzeby wpuszczania do domu osób z zewnątrz sami możemy uzupełnić stan liczników poprzez Strefę Klienta - wystarczy bowiem zalogować się i przy pomocy kliku klików załatwić zdalnie wszelkie sprawy związane z mieszkaniem.

Media społecznościowe w obsłudze klienta 

Media społecznościowe umożliwiają dialog z naszymi klientami, a co ważniejsze, dzięki sprawnemu wykorzystaniu tych kanałów, oferujemy rozszerzoną obsługę klienta. 

TuMieszkamy prowadzi nie tylko stronę na Facebooku, ale także uruchomiło komunikator, aby być jeszcze bliżej mieszkańców i jeszcze szybciej reagować na ich pytania i potrzeby. Na naszym kanale YouTube publikujemy filmy, w tym instrukcje dla właścicieli. 

Zdajemy sobie sprawę, że wiele nowości przez nas wprowadzanych jest rewolucyjnych, stąd publikujemy filmy z instrukcjami o tym, jak efektywnie korzystać z naszych nowoczesnych rozwiązań. Z informacji zebranych od właścicieli lokali wiemy, że to użyteczne narzędzie, szczególnie dla osób, które posługują się komputerem mniej sprawnie. 

Nasi pracownicy, którzy realizują obchody po nieruchomościach, korzystają z aplikacji mobilnych. Dzięki nim łatwo i szybko mogą wprowadzić usterki do systemu i przejść do zlecenia napraw. Dodatkowo mamy dostęp do historii napraw w budynku i znamy o wiele lepiej stan techniczny danej nieruchomości. 

Korzystając z innowacyjnych rozwiązań i technologii, które sprawdzają się w obecnym czasie – okresie kwarantanny podczas stanu epidemii widzimy, jak technologia przyczynia się nie tylko do sprawnej i efektywnej obsługi naszych klientów, ale daje naszym klientom poczucie bezpieczeństwa.

Komentarze