Nowoczesne i wygodne rozwiązanie dla mieszkańców oraz zarządów wspólnot mieszkaniowych



W ostatnim czasie we wszystkich dziedzinach naszego życia najważniejsze stało się bezpieczeństwo. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców oraz Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych – TuMieszkamy, największy podmiot w Polsce, oferujący usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami - oferuje swoim klientom nowoczesną i wygodną platformę samoobsługową Strefa Klienta. Korzystając z platformy, użytkownicy mogą w szybki i bezpieczny sposób zdalnie załatwić sprawy związane ze swoją nieruchomością.
Szybko, łatwo i bezpiecznie bez koniczności wychodzenia z domu
Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii TuMieszkamy zapewnia swoim klientom przystępną i łatwą w obsłudze platformę online, dostępną zarówno na stronie internetowej jak i w formie aplikacji na telefony z systemem Android i iOS. Dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcji mieszkańcy mogą załatwić sprawy związane ze swoim mieszkaniem  tj. wprowadzenie stanu liczników, sprawdzenie rozliczeń czy też e-płatności w bezpieczny sposób zdalnie – z własnej kanapy, bez konieczności wychodzenia z domu i stania w kolejkach. Znaczenie takich rozwiązań szczególnie rośnie w przypadku sytuacji wyjątkowych gdy np. mieszkańcy nie wychodzą za często z domu np. ze względu na chorobę, nie mają czasu udać się do biura zarządcy lub w tak wyjątkowej sytuacji jak epidemia, z jaką obecnie w Polsce mamy do czynienia w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na terytorium naszego kraju.
„Strefa Klienta to coś, co wyróżnia naszą firmę na tle innych podmiotów oferujących usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Dzięki tej platformie mieszkańcy i zarządcy mogą w jednym miejscu, sprawnie, szybko i – co ma w tej chwili szczególne znaczenie – nie wychodząc z własnego domu załatwić wszystkie ważne dla nich sprawy. Nasze rozwiązanie porządkuje też kwestie związane z mieszkaniem – wszystkie informacje, uchwały, zgłoszenia, wnioski mamy w jednym miejscu. To duże udogodnienie dla mieszkańców” – powiedział Tomas Ramanauskas, Wiceprezes Zarządu TuMieszkamy.
Dostęp do informacji 24 godziny na dobę
Samoobsługowa platforma Strefa Klienta umożliwia także sprawny dostęp do informacji dotyczących lokalu, takich jak rozliczenia mediów czy opłaty eksploatacyjne. Istotną funkcją jest możliwość sprawdzenia salda i wysokości opłat dla danego mieszkania bądź lokalu. Warto również podkreślić, że użytkownicy platformy mogą zapoznać się z ważnymi informacjami i dokumentami, które dla ułatwienia zebrane są w jednym miejscu. Kluczową zaletą Strefy Klienta jest opcja wiążącego głosowania nad uchwałami, dzięki któremu mieszkańcy mogą zagłosować jednym kliknięciem – wystarczy skorzystać z platformy.
„Dzięki możliwości głosowania uchwał poprzez platformę mieszkańcy nie muszą brać osobiście udziału w zebraniach wspólnoty. Ma to niemałe znaczenie zwłaszcza teraz, kiedy ich zorganizowanie może być utrudnione w związku z pandemią. Ta funkcja pozwala na zachowanie ciągłości działalności wspólnot”  – dodał Tomas Ramanauskas.
Także w ramach tego typu platform można publikować ogłoszenia zarówno od Zarządu wspólnoty mieszkaniowej, jak też od zarządcy nieruchomości. Mieszkańcy pozostają na bieżąco informowani o tym co dzieje się w nieruchomości.

Natychmiastowa pomoc w przypadku awarii
Istotna z punktu widzenia mieszkańca będzie z pewnością również opcja zgłaszania awarii lub usterek – wystarczy zrobić zdjęcie, dodać krótki opis czego dotyczy zgłoszenie i przesłać je poprzez platformę. Resztą zajmą się już odpowiednie firmy, które zostaną automatycznie powiadomione o zgłoszeniu. W tym miejscu również można śledzić status naprawy awarii.
Nie tylko dla mieszkańców
Platforma samoobsługowa Strefa Klienta to narzędzie przydatne nie tylko dla mieszkańców. Z jej funkcji korzystają również zarządy wspólnot mieszkaniowych. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym członkowie zarządów mogą publikować ogłoszenia i uchwały, monitorować proces głosowania uchwał przez właścicieli mieszkań, prowadzić rozrachunki z dostawcami czy sprawdzać stan sald i opłat właścicieli. Co więcej, mogą też akceptować faktury i śledzić faktury już zaakceptowane i opłacone bez potrzeby przychodzenia do biura – bieżące informacje jak i historyczne dotyczące finansów wspólnoty w jednym miejscu.

Komentarze

  1. Szanowni Państwo
    1. po burzy z nocy 10/11 lipca stwierdziłam zaciek na suficie w kuchni. 
    2. Poniedziałek - 13 lipca zgłosiłam prośbę o wykonanie protokołu szkody, która została zrealizowana w ten sposób, że poinformowaliście Państwo konserwatora, który pojawił się na oględziny wraz z członkiem Zarządu (których to panów mogę sama zawiadomić bez problemu, nie potrzebuję Państwa pośrednictwa)
    3. 30 pojawił się na oględziny szkody pracownik p. Patryk Ułasiuk przysłany przez pana Janowskiego. Obiecano mi dostarczenie protokołu drogą pocztową albo bezpośrednio do skrzynki pocztowej.
    4. dzisiaj jest 18 sierpnia. Nie otrzymałam nic poza obietnicami pracowników dyżurujących przy telefonie +48 22 123 90 50
    co kilka dni dzwonię albo piszę do Państwa, bez rezultatów, zatem będę wdzięczna za załatwienie tej sprawyzałączam druk do wypełnienia, który otrzymałam od ubezpieczyciela

    Przy okazji: 11 sierpnia ktoś spryskiwał parkingi i chodniki pod niektórymi budynkami substancją chwastobójczą, jak sądzę. Proszę o informacje, jaka to była substancja. W związku z faktem że nasze psy myją sobie łapy językiem, a nasze dzieci malują na chodnikach obrazki kredą i podpierają się rączkami, prosimy na przyszłość o wywieszanie informacji z nazwą substancji. Sporo domów nie ma chodników przed wyjściem, drzwi wyjściowe wychodzą na parkingi, które są "czyszczone". Ponawiam pytanie o nazwę. Proszę o odpowiedź drogą mailową. Pracownik infolinii poinformował mnie 11 sierpnia, że odezwie się do mnie administracja, ale pani tam pracująca się do dzisiaj nie odezwała (od 11 sierpnia, przypominam, że jest 18). To ważna sprawa, dlatego zdecydowanie preferuję formę pisemną. Wysłałam tego maila na wasz adres. Liczę na odpowiedź tym razem.

    OdpowiedzUsuń

Publikowanie komentarza